Return to Terénní programy

Práva a povinnosti uživatelů služby (TP)

Práva uživatele 

  • Vyjádřit se ke službě, podat stížnost.
  • Seznámit se s dokumentací která je o něm vedena, případně požádat o její písemnou podobu.
  • Ukončit smlouvu bez udání důvodu.
  • Vyměnit klíčového pracovníka.
  • Vystupovat anonymně.
  • Uživatel má právo rozhodovat o řešení svého problému, dle vlastního uvážení.
  • Právo na změnu zakázky.
  • Právo na ochranu svých osobních údajů.
  • Právo na svého zástupce.
  • Právo na individuální přístup.
  • Právo na na bezplatnou službu.
  • Právo na diskrétnost prostředí.
  • Právo na důstojné a rovné zacházení.
  • Právo na písemné potvrzení v případě odmítnutí.
  • Právo rozhodnout se, zda bude jeho problém konzultován s třetí stranou.
  • Právo na doprovod nebo přítomnost rodinného příslušníka či jiné osoby při poskytování služby. 
  • Právo na řešení sjednaného individuálního plánu v dohodnutém čase a rozsahu.

 

Povinnosti uživatele 

  • Dodržovat kroky dohodnuté spolupráce podle individuálního plánu.
  • Dopředu oznámit, pokud se nemůže dostavit na sjednanou schůzku.
  • Dodržovat dohodnutou dobu poskytování služby.
  • Nenapadat slovně ani fyzicky pracovníka služby.
  • nepoškozovat dobré jméno ani majetek služby nebo organizace.
  • Neomezovat jiné zájemce a uživatele služby.
  • V případě havarijní situace v budově organizace dbát pokynů pracovníka.
  • Dodržovat pravidla poskytování služby.

Permanent link to this article: http://jekhetane.cz/?page_id=378