Print this Stránka

Práva a povinnosti uživatele (NZDM)

Práva uživatele služby- uživatel má právo:

  • vyjádřit se ke službě, podat stížnost (viz Pravidla pro řešení stížností),
  • nahlížet do dokumentace, která je o něm vedena, nebo k tomu zplnomocnit jinou osobu,
  • ukončit smlouvu bez udání důvodu,
  • požádat o změnu klíčového pracovníka,
  • vystupovat anonymně,
  • rozhodnout o řešení svého problému,
  • změnit svou zakázku,
  • mít ochráněny své osobní údaje,
  • na individuální přístup při řešení zakázky,
  • na bezplatné poskytnutí služby,
  • na diskrétnost prostředí,
  • na důstojné a rovné zacházení,
  • na písemné potvrzení v případě odmítnutí poskytnutí služby,
  • rozhodnout se, zda bude jeho problém konzultován s třetí stranou,
  • být při poskytování služby doprovázen rodinným příslušníkem nebo jinou osobou.

 

Povinnosti uživatele služby – uživatel je povinen:

  • dodržovat kroky dohodnuté spolupráce,
  • omluvit se, pokud se nemůže dostavit na sjednanou schůzku,
  • dodržovat dobu poskytování služby,
  • nenapadat slovně ani fyzicky pracovníka služby,
  • nepoškozovat dobré jméno ani majetek organizace,
  • neomezovat jiné zájemce a uživatele služby,
  • v případě havarijní situace v budově organizace dbát pokynů pracovníka,
  • dodržovat pravidla poskytování služby.

Permanent link to this article: http://jekhetane.cz/?page_id=445